2011. augusztus 26., péntek

Pablosky 21 vászon cipő ÚJ - Jelenlegi ára: 3 990 Ft

Eladó Pablosky vászon tornacipő bőr belső kivehető talpbetéttel.
Szerintem az egyik legjobb választás gyermekeink lábára, akár kinti utcai, akár benti ovi – bölcsi egész napos viseletű használatra.
Az én gyermekeim csak ezt hordják, és nagyon szeretik, ezért én is meg vagyok elégedve vele és csak ajánlani tudom.
Most a bolti ár töredékéért tudod megvásárolni teljesen új, eredeti, címkés és dobozával ellátott állapotában.
Ne hagyd ki, így nem kell az ovi és bölcsi kezdése előtt rohangálnod benti cipőért, amikor már sehol nem lesz kapható, vagy csak mérethiányosan.
Többféle fazonban és méretben találsz a termékeim között. Az összeset meghirdetem, ennyi az egész, nincs több és nem is lesz.
Mindegyik tépőzáras, hogy a gyerekek egyedül is fel és le tudják venni magukról.
Mindegyik terméknél megjelölöm a pontos méretet és a teljes belső talphosszat. Azt tudni kell, hogy a Pablosky cipők mindig egy picit nagyobbak az átlagos és a normál méretezésű cipőknél.
Amennyiben kérdés lenne, nyugodtan tedd fel, én nagyon szívesen segítek és válaszolok, hogy a megfelelő cipőt tudjad kiválasztani.
Nagyon szívesen postázom a saját dobozában, de személyesen is átvehető Szigetszentmiklóson.


Jelenlegi ára: 3 990 Ft

Az aukció vége: 2011-09-03 00:27
. Pablosky 21 vászon cipő ÚJ - Jelenlegi ára: 3 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése