2011. május 31., kedd

New look farmer szoknya 42-44 szép állapotú - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Keveset viselt hibátlan állapotú NEW LOOK farmer szoknya!
Anyagában különleges derék megoldású: ) igazán csinos darab.
Beleírt méretezés size 18, de a 44-es méretre ajánlom, akkor vettem mikor 46-os méret volt jó rám szülés után s hiába a beleírt méret a szoknya szűk, kicsi volt!
Egy változtatás történt a szoknyán, kicsit felvarrattam szabóval, mert térd alá ért, s az nagyon előnytelen volt, ettől függetlenül keveset hordtam!
Kérésre szívesen mérek!
Ha van kedved nézd meg az oldalamat, a következő napokban több c&a ruhát töltök fel, 42-44-46-os méretben, főleg újszerű vagy egyáltalán nem viselt szép darabokat, ennek az az oka, hogy szülés utánra bevásároltam, de elkezdtem fogyni így egy egy ruhadarab nem is került viselésre, s a többi is újszerű! : )
Köszönöm, hogy benéztél bármilyen kérdésre szívesen válaszolok!


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2011-06-11 02:00
. New look farmer szoknya 42-44 szép állapotú - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése