2011. május 29., vasárnap

Top Rider babakocsi - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Áruba bocsátom használt Top Rider kocsinkat. A kocsinak a 2. tulaja vagyok, használtan vettem, de utcára nem sűrűn használtuk, a mózes részben aludt a lányom.
Tulajdonságok:
van hozzá egy mózeskosár, merev falú, oldalán két füllel, segítségével így hordozni tudjuk a babát. A kosár alja merev , kemény, és vastag szivacs van benne, nálunk kiságy helyett ebben aludt a lányom az első időkben. Jó nagy a kupolája, van hozzá lábzsák is, jó mély, nem fúj bele a szél. 73 cm hosszú, ha valaki kéri a szélességet is megmérem.
A sportrészhez két kis füllel (kallantyú) kapcsolódik, tehát nem egy tömegközlekedni való kocsi...
Maga a sportrész vízszintesig fektethető , 5 pontos öv, kukucskáló a kupolán, lábzsák, karfa, van hozzá.
Esővédő nem volt a kocsihoz, kosara sincs.
Kerekek: kissé kopottak, csavarok rozsdásak, de nem is próbáltam tisztogatni, nekem ez nem volt fontos, alig használtam.
Hibája: az egyik hátsó kerék csálé, ( dupla kerekek vannak hátul, és nem mindkettő, csak az egyik dupla kerékből egy) , nem tudom miért, nem tudom mi okozza, nem tudom ki kell e cserélni, kis babával tuti használható, mi is így használtuk. Fékek hibátlanul működnek.
A tolókart nem lehet állítgatni, fixen áll, nem forgatható, be van ragasztva, mert sajnos kijárt, ez nem látható, nem befolyásol funkciót, csak leírom, hogy ne verjek át senkit.
Utólagos reklamációt nem fogadok el, mivel a hibákat említettem!
Mérete miatt postát nem vállalok viszont a hibák miatt vállalom azt, hogy a nyertes, ha úgy kívánja  eldöntheti , hogy viszi e vagy sem miután megnézte és kipróbálta a kocsit. Ennek feltételeként ha az üzlet meghiúsulna semleges értékelést kérek - így mentesülök a jutalék alól ha mégsem felel meg a kocsi-
Összegezve szerintem jó kocsi, ha a hátsó kerékkel kezdeni kell valamit, valószínű az is megoldható , itt is árulnak külön kereket is. Már csak a mózes része miatt is nagyon megéri megvenni , mi emeleten lakunk és nincs lift, ebben hoztuk, vittük a babát, az alját meg lent hagytuk.
Gyere el és nézd meg: -)


Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2011-06-02 16:35
. Top Rider babakocsi - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése